تبلیغات معکوس با محصولات تبلیغاتی بی کیفیت

تبلیغات معکوس با محصولات تبلیغاتی بی کیفیت
تاریخ:
۱۷ آذر ۱۳۹۷

شما به احتمال زیاد محصولات تبلیغاتی کاربردی را دریافت کرده‌اید که واقعا دوست دارید و از آنها در بسیاری از مواقع استفاده کرده‌اید، با این حال با آیتم‌های تبلیغاتی بی کیفیتی هم روبرو شده‌اید که خاطره بدی از خود در ذهن شما به جا گذارده‌اند.

هنگامی که تصمیم به خرید اقلام و آیتم‌هایی برای گسترش آگاهی از کسب و کار خود در بین افراد هدف و مشتریان دارید، باید نکاتی را در نظر بگیرید که باعث احساس خوبی در میان آنها شود. بررسی کنید که چطور این هدایای تبلیغاتی پدیده جاوید باعث خواهد شد افراد به کسب و کار شما احساس بهتری داشته باشند.

در نظر بگیرید که وقتی افراد محصولات تبلیغاتی شما را دریافت می‌کنند، چه احساسی در مورد شرکت شما که لوگوی خود را بر روی آن چاپ کرده‌اید خواهند داشت و از همه مهم‌تر، آیا از محصولات تبلیغاتی شما استفاده می‌کنند یا آن را به گوشه‌ای پرتاب خواهند کرد و نام، خدمات و محصولات شما را از یاد خواهند برد؟


موفقیت بیشتر با محصولات تبلیغاتی مفید

تنها چاپ نام و لوگوی شرکت بر روی آیتم‌های تبلیغاتی بدون استفاده و نامرغوب، هدر دادن پول بدون سوال است، اما خسارت واقعی این است که زمانی که این هدیه را به افراد می‌دهید، آنها چه احساسی نسبت به کسب و کار شما پیدا می‌کنند.

 

اگر گیرنده محصولات تبلیغاتی شما یک مشتری قدیمی باشد که مقدار قابل توجهی از معامله‌های خود را با شرکت شما انجام داده باشد، بعد از گرفتن یک هدیه بی کیفیت و بدرد نخور احساس خوبی نخواهد داشت و ممکن است دیگر با شرکت شما کار نکند.

همان محصولات تبلیغاتی را اگر در یک نمایشگاه همراه با کارت‌های تجاری که با چاپگر خود چاپ کرده‌اید ارائه دهید تنها یک پیغام برای کسانی که از غرفه شما بازدید می‌کنند خواهند داشت، چرا با شرکتی کار کنم که از این هدایای تبلیغاتی نامرغوب انتخاب کرده و یک کارت ویزیت بسیار ارزان دارد.این ذهنیت برای آنها بوجود می‌آید که محصولات و خدمات شما هم مانند این محصولات تبلیغاتی بی‌کیفیت و غیر قابل اطمینان هستند.


با محصولات تبلیغاتی برند خود را معرفی کنید

محصولات تبلیغاتی قصد دارند به عنوان یادآوری از شما و خدماتی که شما ارائه می‌دهید عمل کنند؛ آنها می‌توانند عناصر بسیار قدرتمند و موثری از برنامه کلی بازاریابی شما باشند، اما شما نمی‌توانید با آیتم‌های ارزان و بی‌کیفیت این کار را انجام دهید.

شما باید هدایای رایگان و مرغوب را که با برند شما سازگار هستند فراهم کنید؛ به مشتریان نام برند خود را یادآوری کنید و با قرار دادن شماره تماس بر روی آنها امکان برقراری ارتباط را فراهم کنید.

 

اگر این محصولات واقعا منحصر به فرد باشند، مشتریان و اطرافیان آنها با نام و خدمات شرکت شما آشنا خواهند شد و همچنین درباره شما و اینکه شما چقدر خوب هستید، صحبت خواهند کرد. اگر از محصولات تبلیغاتی بادوام استفاده کنید، نمایش نام برند شما در مدت طولانی ادامه خواهد داشت و افراد بیشتری برند شما را خواهند شناخت که این کار بازگشت سرمایه خوبی برای شما خواهد داشت. استفاده از هدایای تبلیغاتی کاربردی امکان دیده شدن برند را بیشتر خواهد کرد.



 

دیدگاه خود را ارائه دهید
لطفا دیدگاهتان را در فرم زیر درج نمایید.
                     ____ 
                    / ___|
__  __  ___  _   _ / /___ 
\ \/ / / __|| | | || ___ \
 >  < | (__ | |_| || \_/ |
/_/\_\ \___| \__,_|\_____/
                          
                          
کد امنیتی نمایش داده شده در تصویر بالا را وارد فرمایید.
مطالب بیشتر در این زمینه
6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز
 ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز

وقتی به برندهای موفق فکر می‌کنید، اولین چیزی که به خاطر خواهید آورد آرم آنهاست. با این حال، یک برند موفق و قوی چیزی فراتر از مجموع عناصر بصری آن است. اگر بتوانید یک مارک قوی بسازید، می‌توانید موفقیت محصولی که ارائه می‌دهید را نیز تضمین کنید. صاحبان مشاغل معمولا زمانی با ...  ادامه مطلب 
آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی
 ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی

هنگام بررسی گزینه‌های مختلف برای بازاریابی و مارکتینگ، حتماً به خودکارهای تبلیغاتی نیز فکر کنید. این محصول فقط بخشی از هزینه‌های تبلیغات را به خود اختصاص می‌دهند و خیلی بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید ارزش‌آفرین هستند و برای‌تان آورده به همراه دارند. در مورد این موضوع ...  ادامه مطلب 
تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان

بسیاری از شرکت‌ها در تلاشند تا تکامل بیشتری پیدا کنند. به همین دلیل هم برای تبلیغات خود تنها به رسانه‌های دیجیتالی تکیه نمی‌کنند. آنها به دنبال طرح استراتژی‌هایی هستند که به کمک آنها بتوانند با صدای بلند برند خود را تبلیغ کنند. یکی از این استراتژی‌ها استفاده از هدایای تبلیغاتی ...  ادامه مطلب 
از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید
 ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید

نوجوانان و حتی کودکان امروز، مشتریان آینده سازمان شما هستند. شاید هم بخشی از آنها طی چند سال آینده همکار شما شوند. درست است که ترجیحات نوجوان تا حدود زیادی تحت تاثیر تبلیغات روانی است، اما ایجاد یک تأثیر مثبت بر روی این افراد ، می‌تواند در آینده بازدهی داشته باشد. ...  ادامه مطلب 
آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان

برای تجسم تاثیر هدایای تبلیغاتی یک شرکت بر روی مشتریان هدف، لازم نیست که در بخش بازاریابی شرکت کار کنید. این روش تبلیغاتی آنقدر موثر است که تاثیر آن به سادگی قابل لمس می‌باشد. استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از قدرتمندترین و موثرترین ابزارهای بازاریابی موجود است. از ...  ادامه مطلب