کسب و کاری موفق با خودکار تبلیغاتی

کسب و کاری موفق با خودکار تبلیغاتی
تاریخ:
۲۴ خرداد ۱۳۹۷

با استفاده از خودکارهای سفارشی کسب و کار شما در دستان آنها قرار خواهد گرفت

مهم نیست که تا چه میزان به گوشی های هوشمند خود وابسته هستیم، همیشه زمان هایی وجود دارند که قلم و کاغذ قدیمی بهترین کارآیی را خواهند داشت و در چنین مواقعی هر کس می خواهد یک خودکار در دسترس داشته باشد تا سریعا بر روی کاغذ چیزی را یادداشت کرده یا نامه ای را امضا کند.

پس چرا از این فرصت برای گسترش نام تجاری خود استفاده نمی کنید؟

بهترین هدیه تبلیغاتی برای توسعه کسب و کار

خودکار های سفارشی که دارای لوگو، برچسب و اطلاعات تماس شرکت شما هستند جز بهترین آیتم های تبلیغاتی به شمار می روند: آنها ارزان، مفید و در تمام طول سال کاربردی هستند.

خودکار تبلیغاتی یک گزینه فوق العاده متنوع برای تبلیغ و گسترش هر نوع کسب و کاری می باشد.

با امکان قرار دادن نام شرکت و لوگوی تجاری، اطلاعات تماس و آدرس وب سایت، هویت تجاری و یا پیام مخصوص به یک رویداد خاص، خودکارها یک گزینه متنوع و مقرون به صرفه هستند که می توانند به سرعت کسب و کار شما در بین طیف وسیعی از مردم گسترش دهند.

هدایای مورد استفاده در نمایشگاه های تجاری

اگر شرکت شما به طور مداوم در نمایشگاه های تجاری مختلف شرکت می کند، خودکار تبلیغاتی یک گزینه عالی برای عرضه به مشتریانی هستند که از غرفه مربوط به سازمان شما دیدن می کنند.

آنها به اندازه کافی کوچک و سبک هستند که در نمایشگاه های تجاری در جیب شما قرار گیرند و مانند کارت ویزیت در بین مشتریان و افراد حاضر در این نمایشگاه توزیع شوند.

در چنین مواقعی، یک خودکار ساده و ارزان می تواند کارایی خوبی داشته باشد. اما از آنجا که شرکت های دیگر نیز مثل شما از کارآیی این هدایای تبلیغاتی آگاه هستند، گزینه های لوکس تر مانند خودکارهای ژلی رنگی، حتی تاثیر بیشتری خواهند داشت.

هر کسی که در این نمایشگاه ها شرکت می کند انتظار دارد با کیفی پر از هدایای تبلیغاتی به منزل برگردد پس آنها را ناامید نکنید!

هدایای کنفرانسی

سمینارها و کنفرانس های صنعتی نیز مانند نمایشگاه های تجاری فرصت مناسبی برای حامیان مالی و نمایندگان شرکت ها به منظور شبکه سازی و بازاریابی در بین حاضران است.

این یک محیط متفاوت است که در آن حاضران انتظار دارند هدایای ارزان، مفید و کاربردی دریافت کنند که به همین دلیل خودکارهای تبلیغاتی شخصی می توانند تاثیر بسزایی در بازاریابی شرکت شما داشته باشند.

بر خلاف نمایشگاه های تجاری، در سمینارها و کنفرانس ها فرصت های بیشتری برای استفاده از خودکارهای تبلیغاتی برای یادداشت برداری وجود دارد. بنابراین، این اقلام در چنین موقعیت هایی حتی کاربردی تر می باشند.

برای تاثیرگذاری بیشتر می توانید از یک خودکار 3 کاره استفاده کنید که دارای نور LED نیز می باشد.

هدایای شرکتی

جدای از مناسبت های رسمی مانند نمایشگاه های تجاری و کنفرانس ها، خودکار های سفارشی همچنین می توانند به عنوان هدایای شرکتی در مراسمی که مشتریان فعلی و بالقوه حضور دارند مورد استفاده قرار بگیرند.

برای مثال، اگر شرکت شما دارای مکان هایی است که در آن مشتریان ممکن است نیاز به استفاده از یک خودکار داشته باشند مانند: بانک ها، شرکت های بیمه و محلی برای پرکردن فرم های مالیاتی، چرا از فرصت پیش آمده برای توزیع خودکارهای تبلیغاتی شخصی استفاده نمی کنید؟

اگر شرکت شما برگزارکننده رویدادهای حمایتی مانند جمع آوری کمک و یا یک رویداد اجتماعی است، از فنجان هایی که با قلم های شخصی در دسترس پر شده اند در کنار محل پر کردن فرم های قرعه کشی استفاده کنید که در آن بازدید کنندگان قصد ثبت نام برای امتحان کردن شانس خود برای برنده شدن یک جایزه را دارند.

آنها می توانند فرم ها را با این خودکارها پر کرده و آنها را به عنوان یک هدیه اولیه همراه خود ببرند.

در چنین مواردی، کمک گرفتن از یک شرکت طراحی استاندارد و ارزان اما با محصولات با دوام مانند پدیده جاوید گزینه خوبی خواهد بود.

هدایای سازمانی

در نهایت، خودکارهای سفارشی می توانند یک هدیه زیبا و کاربردی برای کارکنان، مدیران و فروشندگان باشند.

در این موارد بهتر است از بسته بندی های شیک برای تحویل این اقلام استفاده کنید تا آنها بتوانند خودکارها را در آن نگهداری کرده و در مواقع ضروری مورد استفاده قرار دهند.

به عنوان مثال، خودکارهایی که با یک کیف چرم مصنوعی و روکش کرومی عرضه می شوند گزینه ای ایده آل خواهند بود.

یک هدیه لوکس تر نیز برای مشتریان وفادار، مدیران و کارکنان بازنشسته خود در نظر بگیرید. یک بسته بندی غیررسمی و جذاب نیز می تواند گزینه خوبی برای کارکنان تازه وارد به عنوان هدیه خوشامد گویی باشد.

برای موفقیت، اقلام تبلیغاتی باید هم کاربردی و هم مقرون به صرفه باشند. با این رویکرد خودکارهای سفارشی کاملا گزینه های مناسبی هستند. برای یافتن ایده های بیشتری برای کمک به تبلیغ کسب و کار خود، با ما تماس بگیرید.

دیدگاه خود را ارائه دهید
لطفا دیدگاهتان را در فرم زیر درج نمایید.
کد امنیتی نمایش داده شده در تصویر بالا را وارد فرمایید.
مطالب بیشتر در این زمینه
6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز
 ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز

وقتی به برندهای موفق فکر می‌کنید، اولین چیزی که به خاطر خواهید آورد آرم آنهاست. با این حال، یک برند موفق و قوی چیزی فراتر از مجموع عناصر بصری آن است. اگر بتوانید یک مارک قوی بسازید، می‌توانید موفقیت محصولی که ارائه می‌دهید را نیز تضمین کنید. صاحبان مشاغل معمولا زمانی با ...  ادامه مطلب 
آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی
 ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی

هنگام بررسی گزینه‌های مختلف برای بازاریابی و مارکتینگ، حتماً به خودکارهای تبلیغاتی نیز فکر کنید. این محصول فقط بخشی از هزینه‌های تبلیغات را به خود اختصاص می‌دهند و خیلی بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید ارزش‌آفرین هستند و برای‌تان آورده به همراه دارند. در مورد این موضوع ...  ادامه مطلب 
تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان

بسیاری از شرکت‌ها در تلاشند تا تکامل بیشتری پیدا کنند. به همین دلیل هم برای تبلیغات خود تنها به رسانه‌های دیجیتالی تکیه نمی‌کنند. آنها به دنبال طرح استراتژی‌هایی هستند که به کمک آنها بتوانند با صدای بلند برند خود را تبلیغ کنند. یکی از این استراتژی‌ها استفاده از هدایای تبلیغاتی ...  ادامه مطلب 
از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید
 ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید

نوجوانان و حتی کودکان امروز، مشتریان آینده سازمان شما هستند. شاید هم بخشی از آنها طی چند سال آینده همکار شما شوند. درست است که ترجیحات نوجوان تا حدود زیادی تحت تاثیر تبلیغات روانی است، اما ایجاد یک تأثیر مثبت بر روی این افراد ، می‌تواند در آینده بازدهی داشته باشد. ...  ادامه مطلب 
آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان

برای تجسم تاثیر هدایای تبلیغاتی یک شرکت بر روی مشتریان هدف، لازم نیست که در بخش بازاریابی شرکت کار کنید. این روش تبلیغاتی آنقدر موثر است که تاثیر آن به سادگی قابل لمس می‌باشد. استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از قدرتمندترین و موثرترین ابزارهای بازاریابی موجود است. از ...  ادامه مطلب