ایده هایی برای تهیه هدایای تبلیغاتی در رویدادها

ایده هایی برای تهیه هدایای تبلیغاتی در رویدادها
تاریخ:
۰۷ خرداد ۱۳۹۷

همه هدیه گرفتن را دوست دارند و فرقی نمی‌کند این هدیه تبلیغاتی را در یک رقابت آنلاین بگیرند یا در یک نمایشگاه تجاری. هدیه دادن محصولات تبلیغاتی، روشی کاربردی، سرگرم‌کننده و موثر برای رساندن نام برند خود به مخاطبین هدف و به حداکثر رساندن تعاملات تان با آنهاست.

با استفاده از هدایای تبلیغاتی شما همچنین می‌توانید تاثیر پایدارتری از رویداد خود بر روی مخاطب بگذارید. زمانی که در یک رویداد به افراد، محصولی با ارزش و کاربردی هدیه بدهید.

هدایای تبلیغاتی مناسب انتخاب کنید

چه آن هدیه یک تیشرت باشد که موقع ورزش کردن بپوشند و یا یک خودکار تبلیغاتی باشد که بتوانند با خود به سر کار ببرند، قطعا تاثیری مثبتی که بر روی آنها می‌گذارید.

پس از آن رویداد نیز ادامه خواهد یافت و آنها تا زمانی که از آنها محصول استفاده کنند شما را به یاد خواهند داشت.

در زیر تعدادی محصول که به عنوان هدایای تبیلغاتی موثر، تاثیر خود را اثبات کرده‌اند فهرست کرده‌ایم:

لباس‌های شخصی

تیشرت و کلاه، راحت هستند و در طولانی مدت مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کیف خرید

سازگار با محیط‌ زیست و مد روز هستند و بازدیدکنندگان رویداد می‌تواند وسایل‌شان را داخل آن بگذارند و حمل کنند و برند شما را در کل رویداد در معرض دید قرار دهند.

شکلات و شیرینی

چه کسی به شکلات نه می‌گوید؟ برای هر میزان بودجه‌ای شکلات و شیرینی وجود دارد، از شکلات‌های سکه‌ای ارزان گرفته تا جعبه‌های لوکس و گران قیمت.

جاکارتی

بهترین محصول برای جا دادن به بیزینس کارت‌هایی که بازدیدکنندگان در رویداد از دیگران می‌گیرند. البته کارت خود را درون آن بگذارید.

ساعت زنگ‌دار مسافرتی

هدیه‌ای مناسب برای رویدادهای شرکتی، به ویژه برای مسافران و مهمانان بین‌المللی.

سررسید و تقویم

بهترین هدیه به ویژه در زورهای پایانی سال، درست زمانی که همه به دنبال یک تقویم جدید هستند. هدیه‌ای که تقریبا تمام طول سال در معرض دید مشتری‌های شماست.

پاوربانک

برند شما می‌تواند جان موبایل بازدیدکننده‌ها را در رویداد و نمایشگاه نجات دهد و از آن در طول سال مورد استفاده قرار دهند.

اسپینر

عالی برای رویدادهایی که کودکان هم در آن هستند. راهی بی‌سروصدا برای سرگرم کردن آنها، مطمئن باشید والدین‌شان از شما (و برند شما) ممنون خواهند شد.

مدادهای بازیافت شده

سازگار با محیط زیست و باحال. مدادهای بازیافت شده برای شرکت‌کنندگان رویدادهایی که به محیط زیست مرتبط است، فوق‌العاده هستند.

تی‌بگ

بله شما هم می‌توانید کیسه‌های چای با برند خودتان را داشته باشید.

در یک رویداد طولانی و بعد از کلی راه رفتن، هیچ چیز نمی‌تواند به اندازه یک فنجان چای حال بازدیدکنندگان را جا بیاورد. از مهمانان خود پذیرایی کنید، آنها هم قطعا جبران می‌کنند.

فلاسک و لیوان مسافرتی

لیوان‌های مسافرتی در انواع رنگ‌های متنوع موجود هستند و فضای بزرگی برای چاپ نام و برند و اطلاعات تماس در اختیارتان قرار می‌دهند. محصولاتی که دائما مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ضدعفونی‌کننده دست

این محصول به ویژه در شهرهای بزرگ، یک هدیه تبلیغاتی فوق‌العاده است که مشتری‌ها می‌توانند آن را در کیف خود بگذارند و همه جا با خود ببرند.

جاکلیدی

محصولی که همیشه در معرض دید است. مشتری‌های شما هر وقت بخواهند از کلید خود استفاده کنند، قبل از هر چیز چشمشان به جاکلیدی که نام و برند شما بر روی آن حک شده می‌افتد.

آیا تا به حال به رویدادی رفته‌اید که یکی از این محصولات را به بازدیدکنندگان هدیه بدهد؟ بازخورد بازدیدکنندگان چه بوده است؟

دیدگاه خود را ارائه دهید
لطفا دیدگاهتان را در فرم زیر درج نمایید.
کد امنیتی نمایش داده شده در تصویر بالا را وارد فرمایید.
مطالب بیشتر در این زمینه
6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز
 ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز

وقتی به برندهای موفق فکر می‌کنید، اولین چیزی که به خاطر خواهید آورد آرم آنهاست. با این حال، یک برند موفق و قوی چیزی فراتر از مجموع عناصر بصری آن است. اگر بتوانید یک مارک قوی بسازید، می‌توانید موفقیت محصولی که ارائه می‌دهید را نیز تضمین کنید. صاحبان مشاغل معمولا زمانی با ...  ادامه مطلب 
آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی
 ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی

هنگام بررسی گزینه‌های مختلف برای بازاریابی و مارکتینگ، حتماً به خودکارهای تبلیغاتی نیز فکر کنید. این محصول فقط بخشی از هزینه‌های تبلیغات را به خود اختصاص می‌دهند و خیلی بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید ارزش‌آفرین هستند و برای‌تان آورده به همراه دارند. در مورد این موضوع ...  ادامه مطلب 
تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان

بسیاری از شرکت‌ها در تلاشند تا تکامل بیشتری پیدا کنند. به همین دلیل هم برای تبلیغات خود تنها به رسانه‌های دیجیتالی تکیه نمی‌کنند. آنها به دنبال طرح استراتژی‌هایی هستند که به کمک آنها بتوانند با صدای بلند برند خود را تبلیغ کنند. یکی از این استراتژی‌ها استفاده از هدایای تبلیغاتی ...  ادامه مطلب 
از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید
 ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید

نوجوانان و حتی کودکان امروز، مشتریان آینده سازمان شما هستند. شاید هم بخشی از آنها طی چند سال آینده همکار شما شوند. درست است که ترجیحات نوجوان تا حدود زیادی تحت تاثیر تبلیغات روانی است، اما ایجاد یک تأثیر مثبت بر روی این افراد ، می‌تواند در آینده بازدهی داشته باشد. ...  ادامه مطلب 
آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان

برای تجسم تاثیر هدایای تبلیغاتی یک شرکت بر روی مشتریان هدف، لازم نیست که در بخش بازاریابی شرکت کار کنید. این روش تبلیغاتی آنقدر موثر است که تاثیر آن به سادگی قابل لمس می‌باشد. استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از قدرتمندترین و موثرترین ابزارهای بازاریابی موجود است. از ...  ادامه مطلب