6 حقیقت نشان دهنده قدرت هدایای تبلیغاتی

6 حقیقت نشان دهنده قدرت هدایای تبلیغاتی
تاریخ:
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

در عصر بازاریابی دیجیتال که به شدت در دوران رونق خود به سر می برد، ممکن است اغلب افراد از قدرت هدایای تبلیغاتی غافل شوند.

شاید با استفاده از ابزار و داده های بازاریابی و تجزیه و تحلیل آنلاین آنها نتوانید به میزان تاثیر آنها پی ببرید، اما آمار نشان می دهد که این روش بازاریابی چگونه می تواند مزایای چشمگیری را برای کسب و کار شما داشته باشد.

1) 89 درصد از مردم هدایای تبلیغاتی کاربردی را نزد خود نگه می دارند

این نشان دهنده اهمیت سرمایه گذاری در هدایای مفید و کاربردی برای مشتریان شما است که شامل اقلامی مانند: خودکار تبلیغاتی ، کیف مخصوص نگهداری کارت، USB، شارژرهای قابل حمل، لیوان و غیره می شود.

در حقیقت، فلش مموری ها به عنوان محصول تبلیغاتی برتر با دریافت 21 درصد از آرای نظرسنجی به عنوان کاربردی ترین هدیه تبلیغاتی انتخاب شده اند.

2) هر ساله مبالغ زیادی برای خرید کالاهای تبلیغاتی صرف می شود

آیا شما فکر می کنید که اگر محصولات تبلیغاتی ابزاری کارآمد و قدرتمند نبودند، مبلغ قابل توجهی پول در سراسر جهان صرف آنها می شد؟

3) محصولات تبلیغاتی دو برابر بیشتر از تبلیغات معمولی انگیزه ایجاد می کنند

در حالی که تبلیغات تلویزیونی و مجله ها نیز می توانند به ارتقاء نام تجاری شما کمک کنند، آنها در مقایسه با هدیه تبلیغاتی گران تر بوده و تاثیرگذاری کمتری دارند.

برای تبلیغات تلویزیونی باید به مدت طولانی تبلیغ کسب و کار شما نمایش داده شود. با این کار مبلغ خیلی زیادی را باید برای این کار در نظر بگیرید.

با انجام تبلیغات بوسیله هدایای تبلیغاتی می توانید در میزان پول خود صرفه جویی کنید و خود را بیشتر و طولانی تر در معرض دید قرار دهید.

برخی از هدایای تبلیغاتی بمدت طولانی برای شما تبلیغ خواهند کرد. البته در صورتی که از جنس خوب و مرغوب ساخته شده باشند.

4) ایجاد حس اعتماد در مردم

79 درصد از مردم که محصولات تبلیغاتی را دریافت کرده اند تمایل بیشتری برای انجام کارهای تجاری با برند موردنظر دارند.

این آمار گویای این حقیقت است که می توان به هدایای تبلیغاتی به چشم یک کالای قابل اعتماد نگاه کرد. ارائه محصولات تبلیغاتی یک راه عالی است که باعث می شود نام تجاری شما با ظرافت و جذابیت بیشتری نسبت به رقبای شما در معرض دید باشد.

5) محصولات تبلیغاتی آگاهی تجاری را در مردم افزایش می دهند

حتی اگر در آن لحظه نتوانید توجه مشتریان را برای انجام خرید به خود جلب کنید، با این کار در معرض دید قرار گرفته اید.

84٪ از افرادی که هدایای تبلیغاتی دریافت کرده اند بر این باورند که آگاهی آنها از نام تجاری مربوطه افزایش یافته است.

این به ویژه برای کسب و کارهای محلی یک اتفاق عالی است که به دنبال در معرض دید قرار دادن برند خود و ایجاد تعامل با مشتریان خود هستند.

با عرضه محصولات تبلیغاتی شما قادر خواهید بود با مشتریان بالقوه آینده خود ارتباط فوری برقرار کنید.

6) بیشتر افراد محصولات تبلیغاتی دریافتی را بیش از 12 ماه نزد خود نگه می دارند

یک تبلیغات تلویزیون در عرض یک یا چند دقیقه محصول شما را تبلیغ می کند، اما یک محصول تبلیغاتی می تواند بیش از یک سال کارآیی داشته باشد.

بعضی از هدایای تبلیغاتی حتی بیشتر از یک سال هم نزد مشتری می ماند مانند جعبه پذیرایی، پاور بانک تبلیغاتی، فلش مموری تبلیغاتی، جا کلیدی تبلیغاتی، ساعت تبلیغاتی و . . .

آیا برند تجاری شما تا به حال در زمینه محصولات تبلیغاتی سرمایه گذاری کرده است؟

دیدگاه خود را ارائه دهید
لطفا دیدگاهتان را در فرم زیر درج نمایید.
کد امنیتی نمایش داده شده در تصویر بالا را وارد فرمایید.
مطالب بیشتر در این زمینه
6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز
 ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز

وقتی به برندهای موفق فکر می‌کنید، اولین چیزی که به خاطر خواهید آورد آرم آنهاست. با این حال، یک برند موفق و قوی چیزی فراتر از مجموع عناصر بصری آن است. اگر بتوانید یک مارک قوی بسازید، می‌توانید موفقیت محصولی که ارائه می‌دهید را نیز تضمین کنید. صاحبان مشاغل معمولا زمانی با ...  ادامه مطلب 
آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی
 ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی

هنگام بررسی گزینه‌های مختلف برای بازاریابی و مارکتینگ، حتماً به خودکارهای تبلیغاتی نیز فکر کنید. این محصول فقط بخشی از هزینه‌های تبلیغات را به خود اختصاص می‌دهند و خیلی بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید ارزش‌آفرین هستند و برای‌تان آورده به همراه دارند. در مورد این موضوع ...  ادامه مطلب 
تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان

بسیاری از شرکت‌ها در تلاشند تا تکامل بیشتری پیدا کنند. به همین دلیل هم برای تبلیغات خود تنها به رسانه‌های دیجیتالی تکیه نمی‌کنند. آنها به دنبال طرح استراتژی‌هایی هستند که به کمک آنها بتوانند با صدای بلند برند خود را تبلیغ کنند. یکی از این استراتژی‌ها استفاده از هدایای تبلیغاتی ...  ادامه مطلب 
از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید
 ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید

نوجوانان و حتی کودکان امروز، مشتریان آینده سازمان شما هستند. شاید هم بخشی از آنها طی چند سال آینده همکار شما شوند. درست است که ترجیحات نوجوان تا حدود زیادی تحت تاثیر تبلیغات روانی است، اما ایجاد یک تأثیر مثبت بر روی این افراد ، می‌تواند در آینده بازدهی داشته باشد. ...  ادامه مطلب 
آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان

برای تجسم تاثیر هدایای تبلیغاتی یک شرکت بر روی مشتریان هدف، لازم نیست که در بخش بازاریابی شرکت کار کنید. این روش تبلیغاتی آنقدر موثر است که تاثیر آن به سادگی قابل لمس می‌باشد. استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از قدرتمندترین و موثرترین ابزارهای بازاریابی موجود است. از ...  ادامه مطلب