مواد لازم برای هدایای تبلیغاتی عالی

مواد لازم برای هدایای تبلیغاتی عالی
تاریخ:
۰۷ اسفند ۱۳۹۵
تعجبی ندارد که چرا مشتری ها تا این حد به هدایای تبلیغاتی علاقه دارند. بر اساس انجمن بین المللی محصولات تبلیغاتی، صنعت هدایای تبلیغاتی، یک صنعت 2/2 میلیارد دلاری است.

هدایای شرکتی این قدرت را دارند که به مشتریانتان نشان دهند به فکر آنها هستید و به این ترتیب رضایت آنها را جلب کنند. علاوه بر این، این هدایا می توانند کاری کنند که کسب و کار شما بیشتر در خاطر مشتری ها بماند. آنها می توانند به انتقال آنچه برند شما معرف آن است – سرگرمی، خلاقیت، بهره وری و یا هر چیز دیگری کمک کنند.

خود من به شخصه سالهاست که هدایای تبلیغاتی که منحصر به فرد بوده اند را نگه داشته ام. آنها را دوست دارم.

من نمی خواهم اینجا در مورد هدیه های همیشگی صحبت کنم. البته هدایای ساده هم همیشه کاربرد دارند - مانند یک لیوان با نام برند شما و یک جمله زیبا بر رویش، و یا یک کیسه خرید چند بار مصرف با نام برندتان بر روی آن. این هدایا برای نمایشگاه های تجارتی خوب هستند. خود من هم چنین هدیه هایی را اگر برایم جالب باشند نگه می دارم.

اما هدایای تبلیغاتی که واقعا می توانند تاثیر خوبی روی من بگذارند، آنهایی هستند که فراتر از استاندارد های اقلام تبلیغاتی می روند.

من یک سری هدیه بازاریابی خیلی خوب دریافت کردم، و در همین حین متوجه شدم چه چیزی باعث می شود این همه برجسته و جالب توجه باشند. یک هدیه ی بازاریابی که باعث شود مشتریان، شرکت شما را به یاد داشته باشند را می توان به اجزای کوچک تر تقسیم کرد. اگر می خواهید برای هدایای تبلیغاتی ایده بگیرید، این هشت دستورالعمل را در نظر داشته باشید:

1.به فکر یک چیز منحصر به فرد باشید

بله، منحصر به فرد. کلا برای اینکه یک هدیه تبلیغاتی همیشه در یادها بماند، باید متفاوت باشد. من همین الان دارم از یک لیوان استفاده می کنم که یک فروشنده آن را به من داده است. به راحتی در دست جا می گیرد، می توان آن را در مایکروویو قرار داد و اندازه اش هم خوب است. همینطور یک دفترچه یادداشت چسب دار هم دارم که از یک فروشنده دیگر گرفته ام. قطعا ارزش از این وسایل را می دانم.

با این حال، وقتی به فکر یک هدیه تبلیغاتی هستم که فراتر از انتظارم است، یک لیوان یا دفترچه مد نظرم نیست. من حتی نام فروشنده ای که آن دفترچه را به من دادم یادم نیست، مگر اینکه به آن نگاه کنم.

وقتی به هدایای شرکتی به یاد ماندنی که دریافت کرده ام فکر می کنم، یک چیز منحصر به فرد تر مد نظرم است.
2. بهتر است هدیه ضخیم تر از پاکت نامه باشد

مردم عاشق باز کردن بسته های دریافتی هستند. وقتی آنها یک بسته یا جعبه می بینید، شروع به حدس زدن و پیش بینی کردن می کنند. در اینجا عنصر غافلگیری شکل گرفته است چون آنها نمی دانند چه چیزی در انتظارشان است.

گرفتن یک بسته، خیلی هیجان انگیز تر از  یک ایمیل یا یک نامه تخت است. (البته خوب شاید اگر در آن نامه به شما گفته شود که در قرعه کشی برنده یک جایزه بزرگ شده اید، مسلما خیلی هیجان انگیز تر از یک بسته است، اما چنین چیزی خیلی کم اتفاق می افتد؟)

البته کارت ها و یادداشت های تشکر هم هستند که می توانید آنها را برای افراد ارسال کنید. ولی آنها هدایای تبلیغاتی نیستند.

نکته این جاست که با هدیه ای که به افراد می دهید آنها را به حدس زدن وادارید.

3. به دریافت کننده چیزی بدهید که بتواند با آن کاری انجام دهند

به مشتریان خود کتاب نگه دار برای کتاب خانه هایشان ندهید. البته کتاب نگه دار هیچ اشکالی ندارد - آنها در موقعیت مناسب خیلی هم خوب هستند.

اما اگر به مشتریانتان چیزی بدهید که بتوانند لمس کند و آن را نگه دارند و از آن استفاده کنند ممکن است بهتر در حافظه شان بماند. بهتر است هدیه یک چیز تعاملی باشد که گیرنده را ترغیب کند آن را لمس کند، نگه دارد و یا با آن ارتباط برقرار کند.

4. بی ربط نباشد

آیا هدیه تبلیغاتی تان به کسب و کار تان مرتبط است؟ آیا می توانید بگویید آن آیتم، چیز به خصوصی در مورد کسب و کارتان منتقل می کند؟

به یاد ماندنی ترین هدایای شرکتی، نماینده کسب و کار شما هستند. خود آن آیتم و یا چیزی در مورد آن، باید محصول یا خدمات شما و یا مزایایی که فراهم می کنید را به ذهن بیاورد.

5. کاری کنید که خلاق و درجه یک باشد

دیگر لازم نیست بگویم که نباید ارزان به نظر برسد؟

ببینید، هیچ کس در یک کسب و کار کوچک نمی خواهد مقدایر زیادی پول صرف هدایای تبلیغاتی کند. ما هم می خواهیم هدیه ها گران نباشند.

اما هزینه و برداشت دو چیز متفاوت هستند. هزینه باید کم باشد - بلکه یک هدیه بازاریابی بزرگ نباید ارزان به نظر برسد. باید درجه یک به نظر برسد. و خلاقانه باشد.

علاوه بر این، بسیاری از شرکت ها کارکنان خود را از پذیرش هدایای گران قیمت منع می کنند. سقف محدودیت اغلب  25 دلار یا کمتر است. و این هم دلیل دیگری برای پایین نگه داشتن هزینه کالاهای تبلیغاتی است، چون در این صورت دریافت کننده ممکن است آن را قبول نکند.

6. لوگوی خود را فراموش نکنید

کاملا واضح است. خیلی مهم است که لوگوی خود را فراموش نکنید. سلیقه هم فراموش نشود. صرف نظر از اینکه هدیه شما چیست، لوگوی شما، کسب و کار تان را به مردم یادآوری می کند.

7. چیزی را انتخاب کنید که ماندگار باشد           

من هم عاشق گرفتن گل و غذا به عنوان هدیه هستم. خودم هم آنها را به عنوان هدیه داده ام. قصد ندارم بگویم آنها هدیه های خوبی نیستند. یک گلدان گیاه زیبا یا یک جعبه بیسکوییت هم می تواند هدیه ی خوبی باشد.

اما آنها هدیه بازاریابی به یاد ماندنی نیستند که بتوان مدت  طولانی نگه داشت. ماهیت ماندگار بودن آیتم تبلیغاتی می تواند برای سال  ها حکم یک یادآور را داشته باشد – خیلی بیشترازا اینکه یک جعبه آب نبات بلعیده و فراموش شود.

8. تلاش ویژه ای به خرج دهید

در نهایت، احتمالا نمی خواهید و لازم هم نیست یک عالمه پول خرج کنید – همانطور که در بالا اشاره شد. اما اگر برای درست کردن آن کمی تلاش کنید، هدیه تبلیغاتی تان به احتمال زیاد قابل توجه خواهد شد.

دوباره برگردیم به مثال شکل لگویی Andertoon، کاملا مشخص است که هدیه دهنده زمان زیادی را صرف این ایده و سفارشی سازی کرده تا این هدیه نماینده کسب و کارش باشد. هزینه ای که صرف هر هدیه شده کمتر از 25 دلار بوده است. در آن مورد، موضوع بیشتر در مورد خلاقیت و سرمایه گذاری زمان است، تا صرف کردن هزینه های اضافی. در دریافت کنندگان هم هیچ شکی باقی نماند که او تلاش ویژه ای به درست کردن این هدیه کرده است.

نکته اینجاست. اگر امسال سالی است که می خواهید با دادن یک هدیه بازاریابی به یاد ماندنی، جلو بیفتید، این هشت دستورالعمل را دنبال کنید. با صرف زمان برای ایجاد چیزی منحصر به فرد و به یاد ماندنی، در خدمت شایانی به کسب و کار خود کرده اید و به مشتریان وفادار خود هم احترام گذاشته اید. همچنین دور نمای فروش تان را هم تحت تاثیر قرار داده اید.
نکته مهم که در اینجا برای تمامی کاربران بسیار مهم است را باید بدانید. این نکته گویای این است که شما می توانید برای خرید لوازم آرایشی و خرید محصولات خانه هوشمند و حتی برای خرید کتاب های شیمی کنکور به سایت های معتبر معرفی شده بروید. گفتنی است که این محصولات حتما باید توسط یک باربری در صورتی که دارای فروش تعداد بالا باشد حمل گردد وقابل ذکر است که باربری کردستان این مهم را برای شما انجام می دهد.
دیدگاه خود را ارائه دهید
لطفا دیدگاهتان را در فرم زیر درج نمایید.
 _____  _   __       
|  ___|(_) / _|      
|___ \  _ | |_ __  __
    \ \| ||  _|\ \/ /
/\__/ /| || |   >  < 
\____/ |_||_|  /_/\_\
                     
                     
کد امنیتی نمایش داده شده در تصویر بالا را وارد فرمایید.
مطالب بیشتر در این زمینه
6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز
 ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز

وقتی به برندهای موفق فکر می‌کنید، اولین چیزی که به خاطر خواهید آورد آرم آنهاست. با این حال، یک برند موفق و قوی چیزی فراتر از مجموع عناصر بصری آن است. اگر بتوانید یک مارک قوی بسازید، می‌توانید موفقیت محصولی که ارائه می‌دهید را نیز تضمین کنید. صاحبان مشاغل معمولا زمانی با ...  ادامه مطلب 
آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی
 ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی

هنگام بررسی گزینه‌های مختلف برای بازاریابی و مارکتینگ، حتماً به خودکارهای تبلیغاتی نیز فکر کنید. این محصول فقط بخشی از هزینه‌های تبلیغات را به خود اختصاص می‌دهند و خیلی بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید ارزش‌آفرین هستند و برای‌تان آورده به همراه دارند. در مورد این موضوع ...  ادامه مطلب 
تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان

بسیاری از شرکت‌ها در تلاشند تا تکامل بیشتری پیدا کنند. به همین دلیل هم برای تبلیغات خود تنها به رسانه‌های دیجیتالی تکیه نمی‌کنند. آنها به دنبال طرح استراتژی‌هایی هستند که به کمک آنها بتوانند با صدای بلند برند خود را تبلیغ کنند. یکی از این استراتژی‌ها استفاده از هدایای تبلیغاتی ...  ادامه مطلب 
از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید
 ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید

نوجوانان و حتی کودکان امروز، مشتریان آینده سازمان شما هستند. شاید هم بخشی از آنها طی چند سال آینده همکار شما شوند. درست است که ترجیحات نوجوان تا حدود زیادی تحت تاثیر تبلیغات روانی است، اما ایجاد یک تأثیر مثبت بر روی این افراد ، می‌تواند در آینده بازدهی داشته باشد. ...  ادامه مطلب 
آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان

برای تجسم تاثیر هدایای تبلیغاتی یک شرکت بر روی مشتریان هدف، لازم نیست که در بخش بازاریابی شرکت کار کنید. این روش تبلیغاتی آنقدر موثر است که تاثیر آن به سادگی قابل لمس می‌باشد. استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از قدرتمندترین و موثرترین ابزارهای بازاریابی موجود است. از ...  ادامه مطلب