انواع خودکار تبلیغاتی برای ارتقای کسب و کار

انواع خودکار تبلیغاتی برای ارتقای کسب و کار
تاریخ:
۲۱ اسفند ۱۳۹۶

احتمالا دیده اید که شرکت های بزرگ در نمایشگاه های تجاری، خودکار تبلیغاتی به افراد می‌دهند. معمولا یک سمت این خودکارها، لوگوی آن شرکت ها چاپ شده است.

خودکار تبلیغاتی را می توان در طرح های متنوع و رنگ هایی هماهنگ با طرح برند خود انتخاب کنید. با این وجود، همیشه راهی وجود دارد که یک قدم بیشتر بردارید و ما به شما نشان می‌دهیم چطور اینکار را انجام دهید.

خودکار های Ballpoint

قصد داریم ابتدا با خودکار های تبلیغاتی Ballpoint شروع کنیم. این یکی از خودکار های معمول و رایجی است که هر روزه هزاران نفر از آنها استفاده می کنند.

روش کار این خودکار ها اینطور است که جوهر از طریق یک گلوله سفت کوچک ۰٫۷-۱٫۲ میلیمتری که از برنج، فولاد و یا کاربید تنگستن ساخته شده، بیرون می‌آید. جوهر در تماس با کاغذ تقریبا بلافاصله خشک می‌شود. این خودکار ها در محدوده قیمت های متفاوت به بازار عرضه می شوند.

این خودکار، جایگزین خود نویس های قدیمی بوده است. شما می توانید خودکار تبلیغاتی مورد نظر خود را با قیمتی مناسب و به تعداد زیاد به ما سفارش دهید. استفاده از این نوع خودکار به عنوان یک هدیه تبلیغاتی، بسیار مناسب است زیرا هم در دسترس است و هم کاربردی.

بخاطر عمر طولانی و پس ندادن جوهر و راحتی استفاده، امروزه همه از خودکارهای Ballpoint استفاده می کنند. این خودکارها را می توانید با نام و لوگوی برند کسب و کار خود شخصی و سفارشی کنید.

خودکار هایی با تم شرکتی

در میان تمام محصولات ما، مجموعه ای از خودکار های تبلیغاتی وجود دارد که می توان به شیوه ای متناسب با موضوع و تم شرکت شما طراحی شوند. ما می‌توانیم خودکارهایی به هر شکلی که مد نظر شماست بسازیم.

مطمئنا مردم به سختی خودکاری را فراموش می‌کنند که مثلا به شکل یک چکش بوده و تمام اطلاعات مربوطه به شرکتی که آن را به آنها هدیه داده بر روی آن چاپ شده است.

این خودکار ها انواع و شکل های متنوعی دارند و می توانیم بسته به نیاز شما، خودکار مورد نظر شما را طراحی و بسازیم. این نوع از خودکار ها یکی از پر طرفدارترین هدایای تبلیغاتی مورد استفاده شرکت ها و صاحبان کسب و کار می باشند.

خودکار های لمسی

گوشی های هوشمند با صفحه نمایش لمسی با حساسیت بالا، امروزه بسیار پرطرفدار شده‌اند. شما هم می‌توانید از این فرصت استفاده کرده و خودکاری به مشتری هایتان هدیه دهید که یک سری ماکروفایبر بر روی نوک خودکار قرار می گیرد و می توان از آن به عنوان قلم لمسی استفاده کرد.

به این ترتیب می‌توانید رابطه قوی تری با مشتری های خود ایجاد کنید، چون شما تنها یک خودکار معمولی به آنها نمی دهید، شما ابزار کابردی در اختیار آنها قرار می دهید که هر روز از آن استفاده می کنند.

خودکار های لوکس

علاوه بر خودکارهای تبلیغاتی معمولی که می‌توانید به صورت عمده برای نمایشگاه ها و رویدادها از آنها استفاده کنید، ما مجموعه ای از خودکار های لوکس برای مشتری های خاص را نیز به شما پیشنهاد می کنیم. ظاهر این خودکار ها به صورتی است که اصلا جنبه‌ تبلیغاتی بودن آنها را القا نمی کند.

طرح ها و اشکال این نوع خودکار نامحدود است و به سلیقه و نیاز شما بستگی دارد. بستگی به کسب و کار شما و مشتریان شما اناع مختلفی از خودکار تبلیغاتی لوکس با قیمت های مختلف در دسترس هستند.

مغزی این نوع از خودکار ها را می توان تعویض کرد. این کار باعث می شود از خودکار تبلیغاتی شما به مدت خیلی طولانی استفاده شده و نام برند شما تبلیغ شود.

ما در پدیده جاوید انواع سفارشی سازی ها را بر روی انواع خودکار ها انجام می دهیم. تنها کافی است با ما تماس بگیرید تا لوگوی برند شما نیز بر روی یکی از این خودکار ها چاپ شود.

دیدگاه خود را ارائه دهید
لطفا دیدگاهتان را در فرم زیر درج نمایید.
 _____  _____                 
|  _  |/ __  \                
 \ V / `' / /' ____ _ __ ___  
 / _ \   / /  |_  /| '_ ` _ \ 
| |_| |./ /___ / / | | | | | |
\_____/\_____//___||_| |_| |_|
                              
                              
کد امنیتی نمایش داده شده در تصویر بالا را وارد فرمایید.
مطالب بیشتر در این زمینه
6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز
 ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز

وقتی به برندهای موفق فکر می‌کنید، اولین چیزی که به خاطر خواهید آورد آرم آنهاست. با این حال، یک برند موفق و قوی چیزی فراتر از مجموع عناصر بصری آن است. اگر بتوانید یک مارک قوی بسازید، می‌توانید موفقیت محصولی که ارائه می‌دهید را نیز تضمین کنید. صاحبان مشاغل معمولا زمانی با ...  ادامه مطلب 
آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی
 ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی

هنگام بررسی گزینه‌های مختلف برای بازاریابی و مارکتینگ، حتماً به خودکارهای تبلیغاتی نیز فکر کنید. این محصول فقط بخشی از هزینه‌های تبلیغات را به خود اختصاص می‌دهند و خیلی بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید ارزش‌آفرین هستند و برای‌تان آورده به همراه دارند. در مورد این موضوع ...  ادامه مطلب 
تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان

بسیاری از شرکت‌ها در تلاشند تا تکامل بیشتری پیدا کنند. به همین دلیل هم برای تبلیغات خود تنها به رسانه‌های دیجیتالی تکیه نمی‌کنند. آنها به دنبال طرح استراتژی‌هایی هستند که به کمک آنها بتوانند با صدای بلند برند خود را تبلیغ کنند. یکی از این استراتژی‌ها استفاده از هدایای تبلیغاتی ...  ادامه مطلب 
از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید
 ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید

نوجوانان و حتی کودکان امروز، مشتریان آینده سازمان شما هستند. شاید هم بخشی از آنها طی چند سال آینده همکار شما شوند. درست است که ترجیحات نوجوان تا حدود زیادی تحت تاثیر تبلیغات روانی است، اما ایجاد یک تأثیر مثبت بر روی این افراد ، می‌تواند در آینده بازدهی داشته باشد. ...  ادامه مطلب 
آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان

برای تجسم تاثیر هدایای تبلیغاتی یک شرکت بر روی مشتریان هدف، لازم نیست که در بخش بازاریابی شرکت کار کنید. این روش تبلیغاتی آنقدر موثر است که تاثیر آن به سادگی قابل لمس می‌باشد. استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از قدرتمندترین و موثرترین ابزارهای بازاریابی موجود است. از ...  ادامه مطلب