خودکارهای تبلیغاتی سفارشی

خودکارهای تبلیغاتی سفارشی
تاریخ:
۲۳ بهمن ۱۳۹۶

اگر فکر می‌کنید خودکارهای تبلیغاتی از دور خارج شده‌اند، باید بدانید که طرح‌ها و سبک‌های پیشرویی که تقاضای زیادی هم دارد، هنوز که هنوز است تولید می‌شوند. بنابراین همیشه قبل از خرید خودکار تبلیغاتی مدل‌های جدید را ببینید.

خودکارهای تبلیغاتی همیشه کالاهای اساسی بوده و هستند. امتحان خود را پس داده‌اند و بعد از کالاهای پوشیدنی، دومین کالای تبلیغاتی محبوب و پرطرفدار هستند. گرچه تقاضای همیشگی نوشت‌افزارها غیرقابل‌انکار است، اما چگونگی استفاده از آنها در تبلیغات اغلب به آسانی ممکن نیست.

بیایید نگاهی به آمار و ارقام بیاندازیم: طبق اعلام انجمن سازندگان نوشت‌افزارها، در سال گذشته تولیدکنندگان نوشت‌افزارها، بیش از 8 میلیارد واحد را به فروش رسانده‌اند. در عین حال، میزان فروش خودکارهایی که روی آنها نام شرکت یا برند چاپ شده نیز به سرعت برق‌وباد افزایش یافته است.

تقاضا بسیار زیاد است و نشانه‌ای از کاهش وجود ندارد. و این به معنای برد برای شرکت‌هایی است که از خودکار به عنوان ابزار تبلیغاتی استفاده می‌کنند.

خودکار تبلیغاتی هزینه کم، تاثیر بسیار

معنی این عبارت چیست؟ نوشت‌افزارها نه تنها بسیار مقرون‌به‌صرفه هستند، بلکه نسبت به هزینه‌ای که برای تهیه‌شان می‌شود، تاثیر بسیار زیادی می‌گذارند؛ چیزی که در حرفه بازاریابی به آن (هزینه به ازای تاثیر) گفته می‌شود.

دنیس شرمنDennis Sherman) ) مشاور تبلیغاتی می‌گوید: " تبلیغات شما همان چیزی است که می‌خرید. درحالی‌که یک شرکت با بودجه تبلیغاتی مثلا ۱۰٫۰۰۰ دلار، می‌تواند چند آگهی را در روزنامه محلی به مبلغ ۵۰۰۰ دلار یا یک بیلبورد تبلیغاتی را به مبلغ ۱۰٫۰۰۰ دلار خریداری کند، می‌تواند ۱۰٫۰۰۰ خودکار تبلیغاتی هرکدام به مبلغ ۱ دلار نیز بخرد.

خرید نوشت‌افزار با همان میزان بودجه، بسیار اقتصادی‌تر است. نتایج یک مطالعه نشان می‌دهد که یک خودکار تبلیغاتی به‌طورمتوسط حدود هشت صاحب خواهد داشت. مردم یا آنها را جا می‌گذارند و یا به دیگران می‌دهند". به گفته رایشمن Reichmann)) من همین الان روی میزم نزدیک به ۲۰ خودکار دارم که حتی مال شرکت خودم هم نیست!

البته صحبت ما فقط در مورد خودکار نیست. هر نوع نوشت‌افزاری، از مداد گرفته تا ماژیک و خودنویس، برای دریافت‌کننده‌ها ارزشمند است. نوشت‌افزارها در انواع سبک‌ها و مواد مانند پلاستیکی، فلزی، چوبی یا ترکیبی ازهمه‌ی این مواد با انواع قیمت‌ها دردسترس هستند. و همه انواع ظاهر هستند.

از همه مهم‌تر، ظاهر بسیاری از خودکار ها طوری است که بسیار گران‌تر از چیزی که واقعا هستند به نظر می‌رسند. هرز Herz)) می‌گوید: " پایه‌ریزی خودکارهای ارزان قیمت در دهه 80 میلادی آغاز شد". او در ادامه توضیح می‌دهد که در آن زمان تقلید ارزان‌تر از خودکارهای بسیار زیبا و باکیفیت اروپایی به طور ناگهانی بازار پررونقی پیدا کرد.

در حال حاضر ظاهر برخی خودکارها حکایت از گران‌قمیت بودن آنها می‌دهد، درحالی‌که ممکن است اصلا اینطور نباشد.

خودکار های تبلیغاتی تا کجا قرار است پیش بروند

در حال حاضر، مدل‌های بسیار زیبا و متفاوتی تولید شده که حاکی از رشد سریع دنیای تکنولوژی است که در آن زندگی می‌کنیم. اما نوشت‌افزارها به این هم محدود نمی‌شود. مایکل وودی Michael Woody))، مشاور تبلیغاتی می‌گوید: " سلیقه‌ ما، دوباره به هدایای تبلیغاتی آنتیک و نقره‌ای کروم روی آورده است".

تقاضا اغلب به عملکرد برمی‌گردد. سطوح وسیعتر که امکان چاپ برروی آنها زیاد است و دارای سبکی و قابلیت جابه‌جایی آسان داشتن، بیش‌ازپیش برای مردم اهمیت پیدا کرده است. بعضی از نوشت‌افزارها درست مانند موبایل‌هایمان همیشه همراه‌مان هستند.

کیفیت مواد ساخت و جوهر خودکار نیز یکی دیگر از موارد مهم در انتخاب است. علاوه بر اینها خودکار های تبلیغاتی سازگار با محیط زیست، مثل نوشت‌افزاراهای بازیافتی چوبی یا کاغذی روزبه‌روز تقاضای بیشتری را به خود اختصاص می‌دهند.

در حال حاضر در جزئیات ساخت بهترین نوشت‌افزارها مانند مداد، خودکار و ماژیک، از کروم و آلومینیوم، پلاستیک شفاف، لاستیک مات، در فرم‌های جدیدی که غالبت درمعماری و طراحی اروپایی کاربرد دارند، استفاده می‌شود. به گفته وودی Woody)) ترند اصلی در ۱۵ سال گذشته به سوی خودکارتبلیغاتی ضخیم‌تر پیشروی داشته است. من فکر می‌کنم شروع آن با خودکارهای لوکس دهه ۸۰ بود. برند‌های ارزان‌قیمت نیز به آرامی این ترند را کپی کردند.

البته جدا از بسته‌های با تکنولوژی پیشرفته و کاربردی، محبوبیت خودکار تبلیغاتی هنوز هم تا حد زیادی بر روی یک حقیقت تکیه دارد: همیشه موقعیت یا نیازی پیش می‌آید که مردم را به استفاده از نوشت‌افزارهای دستی ترغیب کند. دَن تَونز Dan Townes))، مشاور تبلیغاتی می‌گوید: "با کمال احترام نسبت به تمام دفاتر به اصطلاح خالی از کاغذ، مردم برای نوشتن، نوشت‌افزارهای سنتی و دستی را به محیط‌های الکترونیک ترجیح می‌دهند".

مسئله‌ی کیفیت خودکار تبلیغاتی

کیفیت همیشه حرف اول را می‌زند. کیفیت در ظاهر، در جوهر، در مواد ساخت، فنرها، مکانیزم و غیره همیشه اهمیت داشته و دارد. تمام خودکارها باید به صورت مجزا تست کیفیت شوند. حتما هنگام انتخاب خودکار تبلیغاتی باید از کیفیت محصول مطمئن شوید.

جوئل پیترسون Joel Peterson) ) می‌گوید: " کاربردی بودن و کیفیت مکانیسم یک خودکار مهم‌ترین ویژگی است. و هیچ شکی نیست که یک خودکار ۱۰۰ دلاری، یک قطعه گران‌قیمت که بر روی میز کار شما خواهد درخشید".

نکته این است که از نقطه نظر هدیه تبلیغاتی ، نمی‌توان کیفیت نوشت‌افزارها را نادیده گرفت. نوشت‌افزارها را می‌توان همراه با هر کالای برند شده‌ی دیگری استفاده و متناسب با هر بودجه‌ای آنها را سفارشی‌سازی کرد؛ خودکارها کالاهایی جهانی و پراستفاده هستند.

دیدگاه خود را ارائه دهید
لطفا دیدگاهتان را در فرم زیر درج نمایید.
کد امنیتی نمایش داده شده در تصویر بالا را وارد فرمایید.
مطالب بیشتر در این زمینه
6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز
 ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز

وقتی به برندهای موفق فکر می‌کنید، اولین چیزی که به خاطر خواهید آورد آرم آنهاست. با این حال، یک برند موفق و قوی چیزی فراتر از مجموع عناصر بصری آن است. اگر بتوانید یک مارک قوی بسازید، می‌توانید موفقیت محصولی که ارائه می‌دهید را نیز تضمین کنید. صاحبان مشاغل معمولا زمانی با ...  ادامه مطلب 
آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی
 ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی

هنگام بررسی گزینه‌های مختلف برای بازاریابی و مارکتینگ، حتماً به خودکارهای تبلیغاتی نیز فکر کنید. این محصول فقط بخشی از هزینه‌های تبلیغات را به خود اختصاص می‌دهند و خیلی بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید ارزش‌آفرین هستند و برای‌تان آورده به همراه دارند. در مورد این موضوع ...  ادامه مطلب 
تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان

بسیاری از شرکت‌ها در تلاشند تا تکامل بیشتری پیدا کنند. به همین دلیل هم برای تبلیغات خود تنها به رسانه‌های دیجیتالی تکیه نمی‌کنند. آنها به دنبال طرح استراتژی‌هایی هستند که به کمک آنها بتوانند با صدای بلند برند خود را تبلیغ کنند. یکی از این استراتژی‌ها استفاده از هدایای تبلیغاتی ...  ادامه مطلب 
از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید
 ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید

نوجوانان و حتی کودکان امروز، مشتریان آینده سازمان شما هستند. شاید هم بخشی از آنها طی چند سال آینده همکار شما شوند. درست است که ترجیحات نوجوان تا حدود زیادی تحت تاثیر تبلیغات روانی است، اما ایجاد یک تأثیر مثبت بر روی این افراد ، می‌تواند در آینده بازدهی داشته باشد. ...  ادامه مطلب 
آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان

برای تجسم تاثیر هدایای تبلیغاتی یک شرکت بر روی مشتریان هدف، لازم نیست که در بخش بازاریابی شرکت کار کنید. این روش تبلیغاتی آنقدر موثر است که تاثیر آن به سادگی قابل لمس می‌باشد. استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از قدرتمندترین و موثرترین ابزارهای بازاریابی موجود است. از ...  ادامه مطلب