3 نکته قبل از سفارش خودکار تبلیغاتی

3 نکته قبل از سفارش خودکار تبلیغاتی
تاریخ:
۰۹ بهمن ۱۳۹۶

خودکارهای تبلیغاتی محصولاتی سنتی و بسیار پرطرفدار برای قدردانی هستند. با وجود اینکه ابزارهای موثری برای تبلیغ نام تجاری هستند، اغلب آنها به طور معمول برای مصرف روزانه نیز خریداری می شوند. این عوامل را هنگام انتخاب خودکار تبلیغاتی متناسب با نیازهای خود و بودجه موردنظرتان در نظر بگیرید.

PenValue یک مفهوم است که هدف آن نشان دادن ارزش خودکار تبلیغاتی صرفا از منظر بازاریابی است. در عین حال، این همچنین یک معیار اندازه گیری ارزش یک خودکار تبلیغاتی متناسب با قیمت آن و طرح گرافیکی استفاده شده توسط توزیع کننده آن است.

در اینجا ما یک راهنمای سریع از 3 مورد از مهمترین عوامل که باید در هنگام انتخاب قلم های تبلیغاتی برای شرکت خود برای دستیابی به حداکثر PenValue در نظر بگیرید را آورده ایم.

انتخاب خودکارهای تبلیغاتی

بر اساس شرکت خودتان، باید یک خودکار را انتخاب کنید که هویت گرافیکی آن مناسب شرکت شما باشد. البته، رنگ در اینجا مهم است، اما همچنین شکل خودکار را در ترکیب با لوگو در نظر بگیرید. به عنوان مثال، آرم گرد با متن زیاد برای یک خودکار نازک با یک منطقه چاپ کوچک مناسب نیست.

همچنین این می تواند یک مزیت باشد که چندین طرح را برای تکمیل لوگو یا یک پیام خاص یا یک آدرس وب با هم مورد استفاده قرار دهید. به یاد داشته باشید که اطلاعات حک شده بر روی خودکار های تبلیغاتی به طور متوسط 3-4 بار تغییر می کند و آخرین گیرنده احتمالا اطلاعات متفاوتی را در مقایسه با فردی که در ابتدا آن را دریافت کرده است، مشاهده می کند.

نکته: ابتدا تصمیم بگیرید که چه پیامی را می خواهید انتقال دهید و فاکتورهای مختلفی را در نظر بگیرید (مانند مکانیسم فشاری یا پیچی، قلم لمسی یا جوهری) ، سپس یک خودکار را با شکل و رنگ متناسب با نام تجاری خود انتخاب کنید.

تعداد خودکارها

استفاده از یک خودکار "برای هر جلسه شخصی" یک قانون خوب است. اگر شما نمی دانید که چه تعداد خودکار را سفارش دهید یا تخمین میزان مصرف برایتان دشوار است، در ابتدا تعداد کمی خودکار را سفارش دهید. نکته ای که می تواند مهم و تاثیرگذار باشد قیمت به ازای هر خودکار می باشد. خودکار های بیشتر - قیمت پایین تری را نتیجه خواهد داد.

ما فکر می کنیم مهم ترین چیز این است که این خودکار متناسب با نیاز شما باشد. همیشه می توانید بیشتر سفارش دهید و از آنجا که نمونه طرح اصلی شما ذخیره می شود، در سفارشات بعدی نیازی به کار اضافی برای شما نیست.

زمان سفارش خودکار

سعی کنید زمان کافی برای اطمینان از اینکه PenValue خودکار تبلیغاتی خود را به حداکثر برسانید، صرف کنید. کمبود زمان اغلب منجر به نتایج بد و تجربیات ناامیدکننده می شود. کمبود زمان ممکن است به این معنی باشد:

· انتخاب محدود - همه مدل خودکار ممکن است در بازار موجود نباشد، به این معنی که در انتخاب شما محدودیت به وجود می آید.

· هزینه تحویل بالاتر - ارائه سریع خودکار تبلیغاتی اغلب به عنوان یک روش جایگزین ارائه می شود. اما درست مثل سفارش سایر انواع کالا، ممکن است هزینه های اضافی به شما تحمیل کند.

· اشتباهات - هنگامی که شما عجله دارید، احتمال ایجاد اشتباه در هر مرحله وجود دارد و شما زمان کافی برای فکر کردن در مورد هدف، گروه مخاطب هدف، عملکرد و پیام حک شده بر روی خودکار را نخواهید داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی به حداکثر رساندن ارزش خودکارهای تبلیغاتی خود - مقالات ما را در مورد خودکار تبلیغاتی مرور کنید.

دیدگاه خود را ارائه دهید
لطفا دیدگاهتان را در فرم زیر درج نمایید.
          _              
         (_)             
  ___     _ __  ____   __
 / _ \   | |\ \/ /\ \ / /
| (_) |  | | >  <  \ V / 
 \___/   | |/_/\_\  \_/  
        _/ |             
       |__/              
کد امنیتی نمایش داده شده در تصویر بالا را وارد فرمایید.
مطالب بیشتر در این زمینه
6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز
 ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز

وقتی به برندهای موفق فکر می‌کنید، اولین چیزی که به خاطر خواهید آورد آرم آنهاست. با این حال، یک برند موفق و قوی چیزی فراتر از مجموع عناصر بصری آن است. اگر بتوانید یک مارک قوی بسازید، می‌توانید موفقیت محصولی که ارائه می‌دهید را نیز تضمین کنید. صاحبان مشاغل معمولا زمانی با ...  ادامه مطلب 
آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی
 ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی

هنگام بررسی گزینه‌های مختلف برای بازاریابی و مارکتینگ، حتماً به خودکارهای تبلیغاتی نیز فکر کنید. این محصول فقط بخشی از هزینه‌های تبلیغات را به خود اختصاص می‌دهند و خیلی بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید ارزش‌آفرین هستند و برای‌تان آورده به همراه دارند. در مورد این موضوع ...  ادامه مطلب 
تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان

بسیاری از شرکت‌ها در تلاشند تا تکامل بیشتری پیدا کنند. به همین دلیل هم برای تبلیغات خود تنها به رسانه‌های دیجیتالی تکیه نمی‌کنند. آنها به دنبال طرح استراتژی‌هایی هستند که به کمک آنها بتوانند با صدای بلند برند خود را تبلیغ کنند. یکی از این استراتژی‌ها استفاده از هدایای تبلیغاتی ...  ادامه مطلب 
از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید
 ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید

نوجوانان و حتی کودکان امروز، مشتریان آینده سازمان شما هستند. شاید هم بخشی از آنها طی چند سال آینده همکار شما شوند. درست است که ترجیحات نوجوان تا حدود زیادی تحت تاثیر تبلیغات روانی است، اما ایجاد یک تأثیر مثبت بر روی این افراد ، می‌تواند در آینده بازدهی داشته باشد. ...  ادامه مطلب 
آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان

برای تجسم تاثیر هدایای تبلیغاتی یک شرکت بر روی مشتریان هدف، لازم نیست که در بخش بازاریابی شرکت کار کنید. این روش تبلیغاتی آنقدر موثر است که تاثیر آن به سادگی قابل لمس می‌باشد. استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از قدرتمندترین و موثرترین ابزارهای بازاریابی موجود است. از ...  ادامه مطلب