خودکار تبلیغاتی و نکاتی برای انتخاب آن

خودکار تبلیغاتی و نکاتی برای انتخاب آن
تاریخ:
۲۵ دی ۱۳۹۶

خودکار های تبلیغاتی با لوگو یک رسانه بازاریابی مفید و ارزان با قدرت ماندگاری نسبتا طولایی است. بر اساس مطالعه سال 2014 توسط موسسه ویژه تبلیغات، 56 درصد از مصرف کنندگان، خودکار را به عنوان ابزار نوشتن تبلیغاتی مورد استفاده قرار می دهند.

استفاده از خودکار تبلیغاتی به عنوان یک ابزار بازاریابی، هیچ چیز جدیدی نیست، اما با انتخاب خودکار مناسب، اطمینان حاصل خواهد شد که خودکار شما در دست مشتریان باقی خواهد ماند.

اگر شما به یک کاتالوگ محصولات تبلیغاتی نگاه کرده باشید، مطمئن هستم که با احتمالات غرق شده اید. هنگام خرید یک خودکار، اگرچه ترجیحات شخصی عامل تعیین کننده است، عملکرد و طراحی ارگونومیک نیز اهمیت دارد.

3 راهنمایی برای انتخاب خودکار تبلیغاتی با لوگو

1. ارزان نباشد، مفید باشد

مفید بودن کلید است. مشتریان می خواهند محصولاتی داشته باشند که برای آنها سودمند است، به ویژه هنگامی که به موارد عملی مانند نوشت ابزار می رسد.

انتخاب ارزانترین مسیر ممکن است شما را به استفاده از خودکاری که بسیار خشک می شود و یا نشت می کند، لکه و جوهر زیاد به کاغذ می رساند که می تواند بسیار ناخوشایند و مزاحم باشد سوق دهد.

آیا شما دوست دارید که به دنبال یک خودکار شفاف و صاف و زیبا باشید و همه از آن بخاطر خراب کار کردن استفاده نکنند؟ هنگام انتخاب هدایای تبلیغاتی خود با آرم، بهتر است آماده باشید که کمی بودجه را افزایش دهید.

از طریق تست محصولات مختلف، انواع و سبک های موجود در دسترس، به منظور پیدا کردن خودکار تبلیغاتی مناسب برای کار، به دقت مرور کنید. و یا بهتر است، از نظر متخصصان محصولات تبلیغاتی در پدیده جاوید برای انتخاب خودکار تبلیغاتی خود بهره بگیرید.

شما خودکار مورد استفاده را می خواهید، نه نگه داشته شده در زباله دان. خودکار های مفید را انتخاب کنید که روی هر یک از میزهای مشتری های شما و جلوی آنها قرار بگیرند.

2. خوب است که لازم باشد

حرفه های خاص دارای نیازهای خاص هستند. در واقع اگر یک قلم نتواند کار خود را برای مشتری انجام دهد، یک خانه در نزدیک ترین محل دفن پیدا خواهد کرد که دیگر برای شما بازاریابی نخواهد داشت.

از خودتان بپرسید که آیا الزامات خودکارهای شما با فعالیت هایی که در آن شرکت انجام می شود و نوع محیط، مورد نیاز است. یک هنرمند یا معمار ممکن است برای رسم خطی دقیق نوک سوزنی نیاز داشته باشد در حالی که یک وکیل ممکن است نیاز به یک خودکار با جوهر با کیفیت، تا با آن اسناد قانونی را تنظیم کند.

در دنیای آموزش، یک معلم یا استاد باید یک خودکار قابل اعتماد برای علامت گذاری و نوشتن نظر داشته باشد بنابراین رنگ های مختلف جوهر می توانند مفید باشند. باید یک خودکار را پیدا کنید که بتواند بر روی عملکرد در محدوده ای از شرایط ویژه مانند تحت فشار کابین در هواپیما یا در دماهای مختلف مانند شرایط یخ زدگی یا گرمسیری و همه شرایط استفاده شود.

در شرایط خاص، لازم است که کیفیت جوهر را در نظر بگیریم تا اطمینان حاصل شود که از بین نرفته باشد، ثبات طولانی مدت، ضد آب و حتی ضد تقلب باشد. نیازهای مشتریان خود را بشناسید تا مطمئن شوید خودکار تبلیغاتی شما یک خانه در جیب پیراهن، میز یا کیف مشتری خود پیدا خواهد کرد.

3. درست بماند

هماهنگی نام تجاری از اهمیت فوق العاده ای برای درک کلی برند شما حتی در هنگام نوشتن مطالب استفاده می شود. محل قرار گیری لوگوی شرکت و پالت رنگی و کیفیت انتخاب شفت و جوهر، هر تصمیمی بر روی بازتاب شرکت شما تاثیر خواهد داشت.

در حالی که در ابتدا اشتباهات کوچک به نظر بی ضرر می رسند، در طول زمان ممکن است هدایای تبلیغاتی شما تصور اشتباه از نام تجاری شما را به مخاطبان خود بدهند. آیا شما کودک جدیدی در تجارت هستید که ممکن است تمایل داشته باشد که مرزها را جابجا کند و یا یک شرکت سنتی و معتبر و دارای کیفیت و کلاس شناخته شده.

شما باید خودکارهای تبلیغاتی با یک لوگو که شناسایی نام تجاری را آسان می کند، هویت نام تجاری خود را تقویت کنید. اطمینان حاصل کنید که یک فروشنده را انتخاب کنید که قادر است درک کند که شما، به عنوان یک برند تجاری هستید و چه ویژگی هایی برای شما مهم است.

خودکار تبلیغاتی با لوگو شما یک هدیه تبلیغاتی مفید و کاربردی در محیط مناسب است و به نام تجاری شرکت شما صادق است. برای هر بازاریاب، نقاط لمس برند، یک جزء حیاتی برای چرخه حیات چشم انداز هستند. بر طبق آمار، مصرف کنندگان به طور متوسط 6 ماه یک ابزار نوشتن تبلیغاتی را حفظ می کنند.

توانایی یک قطعه بازاریابی مقرون به صرفه برای این مدت طولانی، برند سازی آسان برای بازاریابان است. شما می خواهید خودکار تان را در دست هر یک از مشتریان ببینید و آن برای آنها کار کند.

دیدگاه خود را ارائه دهید
لطفا دیدگاهتان را در فرم زیر درج نمایید.
کد امنیتی نمایش داده شده در تصویر بالا را وارد فرمایید.
مطالب بیشتر در این زمینه
6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز
 ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز

وقتی به برندهای موفق فکر می‌کنید، اولین چیزی که به خاطر خواهید آورد آرم آنهاست. با این حال، یک برند موفق و قوی چیزی فراتر از مجموع عناصر بصری آن است. اگر بتوانید یک مارک قوی بسازید، می‌توانید موفقیت محصولی که ارائه می‌دهید را نیز تضمین کنید. صاحبان مشاغل معمولا زمانی با ...  ادامه مطلب 
آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی
 ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی

هنگام بررسی گزینه‌های مختلف برای بازاریابی و مارکتینگ، حتماً به خودکارهای تبلیغاتی نیز فکر کنید. این محصول فقط بخشی از هزینه‌های تبلیغات را به خود اختصاص می‌دهند و خیلی بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید ارزش‌آفرین هستند و برای‌تان آورده به همراه دارند. در مورد این موضوع ...  ادامه مطلب 
تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان

بسیاری از شرکت‌ها در تلاشند تا تکامل بیشتری پیدا کنند. به همین دلیل هم برای تبلیغات خود تنها به رسانه‌های دیجیتالی تکیه نمی‌کنند. آنها به دنبال طرح استراتژی‌هایی هستند که به کمک آنها بتوانند با صدای بلند برند خود را تبلیغ کنند. یکی از این استراتژی‌ها استفاده از هدایای تبلیغاتی ...  ادامه مطلب 
از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید
 ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید

نوجوانان و حتی کودکان امروز، مشتریان آینده سازمان شما هستند. شاید هم بخشی از آنها طی چند سال آینده همکار شما شوند. درست است که ترجیحات نوجوان تا حدود زیادی تحت تاثیر تبلیغات روانی است، اما ایجاد یک تأثیر مثبت بر روی این افراد ، می‌تواند در آینده بازدهی داشته باشد. ...  ادامه مطلب 
آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان

برای تجسم تاثیر هدایای تبلیغاتی یک شرکت بر روی مشتریان هدف، لازم نیست که در بخش بازاریابی شرکت کار کنید. این روش تبلیغاتی آنقدر موثر است که تاثیر آن به سادگی قابل لمس می‌باشد. استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از قدرتمندترین و موثرترین ابزارهای بازاریابی موجود است. از ...  ادامه مطلب