انتخاب خودکار تبلیغاتی

انتخاب خودکار تبلیغاتی
تاریخ:
۲۰ آذر ۱۳۹۶

خودکارهای تبلیغاتی همچنان محبوبترین و ارزان ترین ابزار بازاریابی برای تبلیغات کسب و کارها شما است. آنها در همه جا هستند، و اگر درست انجام شوند، تاثیر قابل توجهی صرف نظر از بازار هدف شما دارند. حتی در این عصر ارتباطات الکترونیکی، هر شخص فارغ از کسب و کار در یک زمان و مکان نیاز به خودکار خواهد داشت.
در اینجا چند نکته مهم در انتخاب خودکار به عنوان هدیه تبلیغاتی مناسب آورده شده است:

از قبل برنامه ریزی کنید

بله، ممکن است تصمیم گیری در این خصوص یک تصمیم ساده و سریع به نظر برسد اما توصیه می شود که زمانی را صرف انتخاب بهترین گزینه متناسب با اهداف و بازار خود کنید .

با توجه به انواع سبک های خودکار تبلیغاتی موجود از خودکارهای دردار ابتدایی، خودکارهای چراغ قوه دار حتی خودکارهای به شکل هواپیما و غیره و گزینه های چاپ متنوع به شما اجازه می دهد زمان کافی برای انتخاب گزینه های مناسب خود را در نظر بگیرید.

هر چه بازده بازاریابی بعدی شما بزرگتر باشد، زمان بیشتری را برای انتخاب کالای مناسب باید در نظر بگیرید. اگرچه ما توانایی ارائه تغییرات سریع را داریم، اما هر چه زمان بیشتری برای درک اهداف و ایده های شما داشته باشیم، نتایج نهایی بهتری نصیب شما خواهد شد.

هر چه زمان بیشتری در اختیار داشته باشیم، می توانیم بیشتر به دنبال گزینه های مناسب برای شما باشیم. اگر چه این کار در تنها چند روز کاری نیز قابل انجام است اما قطعا بر روی کیفیت نهایی و مبلغ تمام شده تاثیرگذار خواهد بود.

به ارزانی فکر نکنید، به موثر بودن فکر کنید.

مفید بودن و میزان تاثیرگذاری باید در نظر گرفته شود در غیر اینصورت ممکن است خودکار تبلیغاتی شما برای یک زمان بسیار کوتاه استفاده شود. وقتی مشتریان یک خودکارتبلیغاتی را از شما به عنوان هدیه تبلیغاتی دریافت می کنند، نیت شما این است که تا جای ممکن از آن استفاده کنند.

می خواهید آن خودکار تبلیغاتی تبدیل به خودکاری شود که هنگام نیاز به نوشتن مورد نظر آنها باشد و همیشه در جیب یا کیف آنها حمل شود و در دسترس باشد. خودکار شما نیاز به انتقال کیفیت، مراقبت و احساسات مثبت دارد.

شما همیشه نیازی به پرداخت یک هزینه هنگفت برای یک خودکار تبلیغاتی خوب ندارید، فقط باید گزینه مناسب را انتخاب کنید. خودکار شما باید بیشترین تاثیر را داشته باشد.

نام تجاری شما

انطباق و سازگاری نام تجاری خود را حفظ کنید! به عبارت دیگر، اگر نام تجاری شما آبی تیره باشد، ممکن است بخواهید خودکار شما نیز به رنگ آبی تیره باشد. شکل و اندازه خودکار تبلیغاتی شما نیز باید در نظر گرفته شود.

لوگو و آرم شما باید به خوبی با آن ترکیب شود. نام تجاری شما باید با ظرافت انتقال یابد، شما ممکن است نیاز داشته باشید یک خودکار بلند و نازک انتخاب کنید. اگر مشتریان شما بیشتر از تلفن همراه استفاده می کنند، خودکار تبلیغاتی شیک و مدرن ممکن است بهترین هدیه تبلیغاتی باشد.

ما خوشحال خواهیم شد که در مورد گزینه های موجود و مناسب برای شما نظرات خود را به اشتراک بگذاریم. برای سفارشات عمده هدایای تبلیغاتی شما می توانید یک طرح منحصر به فرد که فقط به نام تجاری شما تعلق دارد را سفارش دهید که به همراه نام تجاری و پیام تبلیغاتی شما ایجاد خواهد شد!

درخواست نمونه ها

هیچ چیزی مشابه یک شیء واقعی نیست. اگر امکان پذیر باشد، نمونه ای ازخودکار تبلیغاتی مورد نظرتان را دریافت کنید. بله، نمونه برداری ممکن است زمان بر باشد (از پش برنامه ریزی کنید!) اما به ما اعتماد کنید، شما قطعا نمی خواهید 500، 1000، 10،000+ خودکار سفارش دهید و سپس متوجه شوید که آن چیزی که انتظار داشتید، نیستند. هیچ راهی وجود ندارد که احساس خوبی نسبت به یک خودکار تنها با دیدن تصویر آن پیدا کنید.


درخواست نمونه ها هیچ چیزی مشابه یک شیء واقعی نیست. اگر امکان پذیر باشد، نمونه ای ازخودکار تبلیغاتی مورد نظرتان را دریافت کنید. بله، نمونه برداری ممکن است زمان بر باشد (از پش برنامه ریزی کنید!) اما به ما اعتماد کنید، شما قطعا نمی خواهید 500، 1000، 10،000+ خودکار سفارش دهید و سپس متوجه شوید که آن چیزی که انتظار داشتید، نیستند. هیچ راهی وجود ندارد که احساس خوبی نسبت به یک خودکار تنها با دیدن تصویر آن پیدا کنید.
دیدگاه خود را ارائه دهید
لطفا دیدگاهتان را در فرم زیر درج نمایید.
کد امنیتی نمایش داده شده در تصویر بالا را وارد فرمایید.
مطالب بیشتر در این زمینه
6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز
 ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

6 استراتژی مهم برای خلق یک برند موفق در اقتصاد امروز

وقتی به برندهای موفق فکر می‌کنید، اولین چیزی که به خاطر خواهید آورد آرم آنهاست. با این حال، یک برند موفق و قوی چیزی فراتر از مجموع عناصر بصری آن است. اگر بتوانید یک مارک قوی بسازید، می‌توانید موفقیت محصولی که ارائه می‌دهید را نیز تضمین کنید. صاحبان مشاغل معمولا زمانی با ...  ادامه مطلب 
آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی
 ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

آشنایی با برخی از مهم‌ترین مزایای خودکار تبلیغاتی

هنگام بررسی گزینه‌های مختلف برای بازاریابی و مارکتینگ، حتماً به خودکارهای تبلیغاتی نیز فکر کنید. این محصول فقط بخشی از هزینه‌های تبلیغات را به خود اختصاص می‌دهند و خیلی بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید ارزش‌آفرین هستند و برای‌تان آورده به همراه دارند. در مورد این موضوع ...  ادامه مطلب 
تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

تاثیر خودکارهای تبلیغاتی بر روی مشتریان

بسیاری از شرکت‌ها در تلاشند تا تکامل بیشتری پیدا کنند. به همین دلیل هم برای تبلیغات خود تنها به رسانه‌های دیجیتالی تکیه نمی‌کنند. آنها به دنبال طرح استراتژی‌هایی هستند که به کمک آنها بتوانند با صدای بلند برند خود را تبلیغ کنند. یکی از این استراتژی‌ها استفاده از هدایای تبلیغاتی ...  ادامه مطلب 
از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید
 ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

از طریق این هدایای تبلیغاتی جالب با نوجوانان ارتباط برقرار کنید

نوجوانان و حتی کودکان امروز، مشتریان آینده سازمان شما هستند. شاید هم بخشی از آنها طی چند سال آینده همکار شما شوند. درست است که ترجیحات نوجوان تا حدود زیادی تحت تاثیر تبلیغات روانی است، اما ایجاد یک تأثیر مثبت بر روی این افراد ، می‌تواند در آینده بازدهی داشته باشد. ...  ادامه مطلب 
آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان
 ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

آمارهای جالب در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی مشتریان

برای تجسم تاثیر هدایای تبلیغاتی یک شرکت بر روی مشتریان هدف، لازم نیست که در بخش بازاریابی شرکت کار کنید. این روش تبلیغاتی آنقدر موثر است که تاثیر آن به سادگی قابل لمس می‌باشد. استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از قدرتمندترین و موثرترین ابزارهای بازاریابی موجود است. از ...  ادامه مطلب